პიარი და კრიზისი

Posted: October 9, 2011 in Uncategorized
  • პიარი და კრიზისი

დღესდღეობით ყველა ორგანიზაციისათვის, იქნება ეს სამთავრობო, ბიზნეს თუ არასამთავრობო სექტორი, დგება პერიოდი, როდესაც ჩნდება კრიზისი. კრიზისის პრევენცია და მისი გადალახვა გარკვეულწილად პიარ სპეციალისტის პრეროგატივაცაა.

რა ტიპის ორგანიზაციასთანაც არ უნდა გვქონდეს საქმე, მოსალოდნელი კრიზისების უმრავლესობა შეიძლება, ვივარაუდოთ და მოვემზადოთ ამისათვის. წინასწარი ხედვა – არის გასაღები კრიზისის გონებრივი გადაწყვეტისა…..

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

წინასწარი ხედვა ხშირად გულისხმობს, რომ გამოვყოთ კრიზისის ზუსტად ის ტიპები, რომელსაც შეიძლება, შეეჯახოს ორგანიზაცია. კრიზისის ბევრი მმართველი სარგებლობს კრიზისის ტიპოლოგიის აღწერით. როგორც კი ისინი არკვევენ კრიზისის ტიპს, მაგალითად “ტექნოლოგიურს”, მათ უადვილდებათ კრიზისის საწინააღმდეგო ღონისძიებების მოფიქრება. რამდენადაც, როცა უკვე კონკრეტულად ისაზღვრება პრობლემა, მისი გადაჭრის გეგმის შედგენა და განხორციელებაც შედარებით მარტივია….

ნებისმიერი შესაძლო კრიზისის შეფასების მნიშვნელოვანი ნაწილი  არის კომპანიის სუსტი ადგილის გამოვლენა კრიზისის განვითარების უარესი ვარიანტის შემთხვევაში. კრიზისის მართვაში ფასდაუდებელი დახმარება შეიძლება, გასწიოს სწორად დაგეგმილი პიარის ორმხრივმა მოდელმა….

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

კრიზისის ტიპოლოგია…..

კრიზისის მართვის ძირითადი ასპექტები:

რატომ არის სასურველი, რომ ანტიკრიზისული გეგმა განვიხილოთ წინასწარ….

სამი ძირითადი ელემენტი წარმატებული ორგანიზაციის საქმიანობისა კრიზისის დროს….

ურთიერთობის მართვა კრიზისის დროსეს არის თვით კრიზისის მართვა

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

ცნობილი პიარ სპეციალისტი სემ ბლექი გვთვაზობს კრიზისთან მუშაობის გზებს. ის ამბობდა, რომ მნიშვნელოვანია, შევისწავლოთ საზოგადოებრივი აზრი და ვიცოდეთ, როგორ ფუნქციონირებს ის, ასვე მნიშვნელოვანია გვქონდე ინფორმაცია, რაზე (გულისხმობდა თემებს) და ვისზე რეაგირებენ ჩვენი მომხმარებლები.

საზოგადოებრივი აზრი გვევლინება კრიზისის დროს მნიშვნელოვან კომპონენტად. პიარ სპეციალისტი სწორედ მოიაზრება საზოგადოებრივი აზრის მმართველად…..

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

 

რა არის საზოგადოებრივი აზრი

საზოგადოებრივი აზრი კონკრეტული საკითხის მიმართ ინდივიდთა შეხედულებების, დამოკიდებულებისა და წარმოდგენების ერთობლიობაა, რომელსაც იზიარებს საზოგადოების დიდი ნაწილი.

სოკრატე და პლატონი საზოგადოებრივი აზრის შესახებ…..

კრიზისული პიარი ყველაზე რთული სამართვი და მოსაგვარებელია, რადგან მასზეა დამოკიდებული კომპანიის მომავალი და იმიჯი….

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

კურსის მონაწილეებს, რომლებიც გაივლიან რეგისტრაციას,  სალექციო მასალების სრული ვერსია გაეგზავნებათ  პერსონალურად  ელექტრონულ მისამართზე..

                                                                                     /იხ.რეგისტრაცია  /

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s