პიარი და იმიჯი

Posted: June 20, 2011 in PR
  •  პიარი და იმიჯი

მართებულად შექმნილი იმიჯი დადებითად მოქმედებს ადამიანების განწყობაზე, დამოკიდებულებაზე, დარწმუნებასა  და ქცევაზე.

ყველასათვის საინტერესოა, როგორი იმიჯი გვაქვს და როგორ აღგვიქვამენ ჩვენ გარშემომყოფები.  ადამიანები ურთიერთობენ ერთმანეთთან და საზოგადოებას წარუდგენენ თავიანთ თავს საკუთარი იმიჯით.

რა არის იმიჯი, რა კომპონენტებისაგან შედგება ის, არის თუ არა იმიჯი რეალობასთან ახლოს და როგორ ხდება იმიჯის შექმნა  ანუ იმიჯმეიკინგი.….

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

რით  განსხვავდება იმიჯი, ბრენდი და რეპუტაცია ერთმანეთისაგან?


          იმიჯის შექმნა  თავად შეგვიძლია, ხოლო რეპუტაცია შექმნილი იმიჯის რეზულტატია.  ასევე იმიჯი მოკლევადიანი სახეა, ხოლო რეპუტაცია უფრო სტაბილური და მდგრადი ღირებულებაა, რომლის მოპოვებასაც დიდი დრო და ნდობა ჭირდება. შეიძლება ასე ჩამოვაყალიბოთ….

                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

 რა ფაქტორები ახდენენ გავლენას იმჯზე და რა კომპონენტებისგან შედგება….

 

 პიროვნების რა მახასიათებლებს გულისხმობენ იმიჯის ასპექტები…

 

       რა ფაქტორებზეა დამოკიდებული ორგანიზაცის იმიჯის ფორმირება ….

 

იმისათვის, რომ გავიგოთ, როგორი იმიჯი გვაქვს და როგორი იმიჯი გვინდა, რომ გვქონდეს სპეციალისტები გვთავაზობენ იმიჯის შექმნის 4 საფეხურს…..
                                                                             /იხ. ვრცლად  ლექციის სრულ ვერსიაში/

კურსის მონაწილეებს, რომლებიც გაივლიან რეგისტრაციას,  სალექციო მასალების სრული ვერსია გაეგზავნებათ  პერსონალურად  ელექტრონულ მისამართზე..

                                                                                     /იხ.რეგისტრაცია  /

გამოყენებული ლიტერატურა:

  1. Effective Public Relations (8th Edition) S. M. Cutlip A. H Center,  G. M Broom, 2008
  2. Planing & Managing PR Campaigns, Anne Gregory, 2008
  3. Public Relations Strategy, Sandra Olivier, 2003
  4. 30 Minuts to Write a Marketing Plan, John Westwood, 2003
  5. Tis is PR-The Realities of Public Pelations, D Newsome,        J.V turk, D. Kruckerberg, 2001
  6. Effective Public Relations, Moi Ali, 2001


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s