თემატიკა

PR-მენეჯმენტი / საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯმენტი

თემატიკა:

•რა არის პიარი, ისტორია, განსაზღვრებები, პიარის ფუნქციები და მოვალეობები.

•პიარ-სპეციალისტები, ეთიკა და პროპაგანდა.

•კომუნიკაცია და საზოგადოებრივი აზრი, კვლევა პიარში და კომუნიკაციური აუდიტი.

•მენეჯმენტი პიარში, პიარ-გეგმა.

•კამპანიები და ივენთები, დაგეგმვა და განხორციელება.

•პიარი და მედიასთან  ურთიერთობები.

•კრიზისული პიარი.

•პიარი, ბრენდინგი და იმიჯი

•პიარი, მარკეტინგი და რეკლამა.

 

© ბლოგზე განთავსებული ინფორმაცია წარმოადგენს ელდარ პირმისაშვილის  ( პერიტუს გრუპის ) ინტელექტუალურ საკუთრებას. ამ ბლოგზე განთავსებული ნებისმიერი სიდიდის ინფორმაციის გამოყენება და გავრცელება ნებადართულია მხოლოდ ავტორტან შეთახმებით, როგორც საინფორმაციო წყაროდ მითითების შემთხვევაში.

Comments
  1. lika says:

    me mchirdeba es informacia da sad davukavshirde rom neba damrtos davakopiro informacia da ra tqma unda wyaaro mivutito?

    • nsspr says:

      მოგესალმებით ლია,
      პიარის კურსების ბლოგზე მოგვივიდა თქვენი კითხვა მასალის გამოყენების შესახებ, გთხოვთ მოგვწეროთ რა გულისხმობთ მასალის გამოყენებაში და სად აპირებთ განთავსებას

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s